Podpisanie umowy z Generalnym Wykonawcą Inwestycji
admin 2009-07-06
6 lipca w siedzibie Muzeum AK doszło do zawarcia umowy między Muzeum a firmą PBP Chemobudowa - Kraków S.A. na wykonanie inwestycji "Rewaloryzacja i adaptacja budynku przy ul. Wita Stwosza 12 w Krakowie dla potrzeb Muzeum Armii Krajowej".
W uroczystości podpisania umowy udział wzięli ze strony organizatorów Muzeum AK przedstawiciele władz Krakowa i Województwa Małopolskiego m.in.: Małgorzata Radwan-Ballada, Przewodnicząca Rady Miasta Krakowa, Roman Ciepiela, Wicemarszałek Województwa Małopolskiego, Tadeusz Trzmiel, I. Zastępca Prezydenta Miasta Krakowa, Kazimierz Barczyk, Wiceprzewodniczący Sejmiku Województwa Małopolskiego, Przewodniczący Rady Muzeum AK I. i II. kadencji, Krzysztof Markiel, Dyrektor Departamentu Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Marszałkowskiego, Anna Marszał, Dyrektor Departamentu Inwestycji Regionalnych UMWM, Wacław Skubida, Dyrektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta i dr Barbara Turlejska, Zastępca Dyrektora Wydziału Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK.
Uroczystość zaszczycili swą obecnością Kombatanci, m.in. kpt. adw. Ryszard Brodowski, Prezes Okręgu Małopolska Światowego Związku Żołnierzy AK i kpt. Jerzy Krusenstern, Prezes Oddziału Krakowskiego ŚZŻAK. Na ceremonię przybył również dr Stanisław Bisztyga, Senator RP.
W podpisaniu umowy uczestniczyli przedstawiciele PBP Chemobudowa-Kraków S.A.: mgr inż. Edward Suchan, Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny, mgr inż. Andrzej Juszczyk, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju i mgr inż. Wiesław Żurowski, Menedżer Zespołu Kontraktów.
Muzeum AK reprezentowali: Dyrektor, Zastępca Dyrektora, Główny Księgowy i doradcy inwestycyjni. Wśród obecnych był także Inżynier Kontraktu - mgr inż. arch. Jerzy Boruta, Prezes PPiRI Probadex-Kraków.