
Obradowała Komisja Budowy Marki Małopolski
admin 2011-03-23
We wtorek, 22 marca, odbyło się posiedzenie Komisji ds. ds. Budowy Marki Małopolski oraz Organizacji Imprez Sportowych o Zasięgu Międzynarodowym. Obrady prowadziła przewodnicząca komisji Jagna Marczułajtis-Walczak. Podczas posiedzenia członkowie komisji ocenili perspektywy promocji Małopolski w oparciu o zarządzanie wzornictwem (design management) i marketing pośredni bazujący na koncentrujących masową uwagę imprezach z udziałem wybitnych osobistości.
Jak wnioskowali specjaliści Fundacji Forum zajmującej się marketingiem regionalnym w oparciu o strategię promocyjną realizowaną przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, region Małopolska może skorzystać na certyfikowaniu wyróżniających się produktów lokalnych budujących tożsamość małych i średnich przedsiębiorstw. Jak podkreślali przedstawiciele Fundacji Forum, szansą na umocnienie marki Małopolski jest wykorzystanie potencjału artystów specjalizujących się we wzornictwie przemysłowym (design) z krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych.
W obradach wzięli udział członek Zarządu Województwa Witold Latusek, radni Franciszek Bachleda-Księdzularz, Kazimierz Barczyk, Jan Hamerski, Józef Lassota, Grzegorz Lipiec, Bogusław Mąsior, Jarosław Szlachetka, i sekretarz województwa Agata Błahuciak.
(gnyc)